Pagina's

27 oktober, 2007

LABASTIDE-MURAT





Desmond Morris 'De Naakte Aap'.


Van het Hollands toilet heb ik geen foto, maar van de kraan waar ik het in het vorige verhaaltje over had wel. We gebruikten hem niet alleen om water voor de koffie te halen maar ook als onze 'badderkraan'. Ik schoor mijn kin in die dagen niet, maar onze vriend wel. Zijn lange haar was één keer de reden voor een hotelier ons te weigeren.



Ondanks de 'ontberingen' hadden we ook veel lol. Eén van mijn spijkerbroeken had ik kort geknipt, van de pijpen maakten we petjes.



Foto's : Marion


Speciaal voor Th.





*



2 opmerkingen:

  1. Echt mooi !
    Dank je wel.
    th.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeer geslaagd, die petjes! Mooi om te zien, met zulke interessante naden. Heb je die nog ergens liggen?
    L.

    BeantwoordenVerwijderen