Pagina's

18 maart, 2008

G E P L A A T S T !








Belaagd door winterse buien en genietend van felle zon heb ik de tweede China Tower in de tuin gezet.
De maat van een object valt buiten altijd weer tegen, in het atelier kijk je er tegenaan, buiten er bijna bovenop. Na terugkomst van vakantie ga ik mij verdiepen in binnenverlichting, ik zou er een waxinelichtje in kunnen zetten, maar ik denk dat ik iets met een zonnecelletje ga doen.
Hij staat er in ieder geval prachtig, we zijn benieuwd hoe nieuwsgierig de mezen zijn.
Ik ga de andere op Marktplaats zetten en laten bieden, kijken wat men er voor over heeft.
Kijk bij bouw en tuin/tuindecoratie.



*



9 opmerkingen:

  1. Staat mooi. Verlichting zal het vast nog mooier maken. Ennuh...lees je eerste zin eens over. Anders gaat iemand er nog over bloggen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel beter! Was misschien flauw van me, maar je had je ook wel erg kwetsbaar opgezet met het wijzen naar andermans tikfouten. Goeie reactie, trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi, de vogels gaan er vast wel in, misschien maakt er wel een stelletje een nestje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is schitterend geworden.. Ze beide neerzetten zou ook heel mooi kunnen zijn, (als je van herhalingsritmiek houdt dan :-)) Op Marktplaats heb ik 'm eerlijk gezegd niet kunnen terugvinden.. Niet op zo'n 14 pagina's.. Ik hoop maar dat anderen 'm wel vinden :-} (Of heb je nog niet geplaatst?)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @ jolie, hij staat er wel degelijk, zoek op China Tower!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat staat hij mooi en goed op die plek !
    th.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Berend! Dat heb je echt mooi gedaan en hij doet niet onder voor de 'echte' van de tentoonstelling, volgens mij. Helaas te groot voor in huis, maar niets kan dan ook mijn juweeltje vervangen... Daar ben ik nog steeds ontzettend blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ben je nou niet heel erg blij dat ik m'n zin heb doorgezet, B.P.?
    L.

    BeantwoordenVerwijderen