Pagina's

29 maart, 2008

K N U T S E L M O M E N T






Volgende maand gaan wij met ons HUUSKE op pad, de oppassers verheugen zich al op ons vertrek. Na Schotland is dit de eerste echte grote tocht, ruim vier weken is de BIMOBIL ons huis. De afgelopen weken heb ik allerlei kleine aanpassingen binnen het huisje aangebracht en vandaag heb ik het hele 'natte deel' ontsmet en doorgespoeld.
In Newcastle kochten we op de camping een paar wiggen, bijna elke camperaar heeft ze omdat een sta-plek zelden vlak is. Tot dan toe hadden wij ze niet echt nodig, maar als de pan van het gas glijdt, het glas bier naar de andere kant van de tafel en er geen stenen in de buurt liggen, moet je wel.
Tot nu toe slingerden die wiggen door de cabine van de auto of over de vloer van het HUUSKE. Op campings zag ik andere camperaars die dingen 'ergens van onder' pakken (ze kunnen goed smerig worden).
Vandaag heb ook ik een plek gecreëerd ergens onder het HUUSKE en langs het chassis. Het ziet er goed uit, ik ben tevreden, nu maar hopen dat het blijft zitten!




><

2 opmerkingen:

  1. ... in 1991 ... op reis in portugal gebruikte ik stenen om de camper een beetje horizontaal te krijgen .....ik heb er een foto van, als ik die foto terug zie heb ik nog medelijden met de banden...zo moet het dus niet!...jammer dat je hier geen foto's plaatsen kunt...ik stuur hen naar je iemeel...wellicht kun jij hem hier plaatsen...een avontuurlijke reis toegewenst...!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het doet me even denken aan een fietsendrager; heb je weer mooi en slim gemaakt BP.
    Geniet van het leven in het huuske de komende maand !
    th.

    BeantwoordenVerwijderen