Pagina's

15 maart, 2008

VREEMDE VOGELS
en een
DIK BOEK!






Vandaag kreeg ik voor de derde keer in korte tijd bezoek van een vreemde vogel. Niet in de tuin maar op mijn blog, ze hanteren vreemde namen en dat is niet slim want dat maakt mij alert. Het bericht, wat steeds hetzelfde is kan ik verwijderen, maar de naam niet,klik er niet op. Als dit doorgaat zal ook ik een lettercode moeten gaan hanteren. De Mac is dus toch in opmars!

Volgende maand gaan we toeren met ons Huuske, dus veel tijd om te lezen! Ik heb nog e.e.a. in te halen of uit te lezen, maar als toegift bestelden we ' Alle verhalen tot nu toe' van de onlangs overleden Henk Romijn Meijer. Spinsister die een prachtige site voor hem maakte zal er blij mee zijn, ik heb nog nooit iets van hem gelezen, maar een stukje in de NRC haalde mij over!



+


1 opmerking:

  1. Wat ontzettend leuk om te horen! Je zult er vast van genieten.

    BeantwoordenVerwijderen