Pagina's

12 maart, 2008

vijfendertig dagen






Na drie mailtjes, vier telefoontjes en vijfendertig dagen heb ik mijn Olympus weer terug. Een bericht van ontvangst heb ik nooit gekregen. (Doen we niet aan, zei de vrouw van Olympus die ik er om vroeg.) Het LCD scherm geeft weer volledig beeld. Ik weet niet wat er aan de hand was of wat de oorzaak cq reden van het defect was, want er zit geen enkele aantekening of opmerking bij de geretourneerde camera! Door de telefoon wist men mij te melden dat er iets loos was met het scherm (haha) en dat dat kosteloos hersteld zou worden omdat het binnen de garantie viel. Maar ik wil graag weten of ik iets fout gedaan heb of dat het een fabrieksfout was opdat ik herhaling uit kan sluiten! Om een antwoord zal ik maar niet vragen want de enige die dat zou kunnen geven hoeft dat van z'n baas kennelijk niet te rapporteren. Service (zoals wij dat vroeger noemden) is ver te zoeken bij dit soort zaken. Voor mij nooit meer een Olympus.



*


2 opmerkingen:

  1. wat een ellende allemaal en dan is de foto ook nog negatief, een voorteken? ik hoop het niet.
    jan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmm, ja, service.. De blinde vlek van deze tijd... ;-/

    BeantwoordenVerwijderen