Pagina's

23 oktober, 2007

KLAAR IS KEES......EN HUIB,
nu mag ik weer aan de slag.





De schilders Kees en Huib dragen altijd een pet om hun haardos voor spetters te behoeden. Ik heb praktisch geen haar, dus daarvoor hoef ik het niet te doen. Maar ik beschadig mijn hoofd regelmatig een pet zou een oplossing zijn maar is niet zaligmakend. Ik heb petten, hoeden en mutsen, te klein, te groot of te kriebelig. Slechts één muts draag ik elke winter elke dag, de oudste! Eén pet is voor het maaien, één hoed kan mij bekoren om me te behoeden tegen de zon. Maar een pet, hoed of muts voor elke dag, zoals bij de schilders kan ik net zo min velen als een polshorloge.






















.




PASTIE OF PAST IE NIE.....

*


2 opmerkingen:

  1. En ik maar denken dat die ene (kees? Huib?)een vrouw was! Met dat staartje, en die oorbel..

    BeantwoordenVerwijderen