Pagina's

06 januari, 2008

O L G A








Ik moet zeggen dat de warme maaltijden in het hospitaal beslist niet slecht waren en soms zelfs voor een verrassing zorgden. Meestal was er keuze tussen zes verschillende combinaties. De lijst moest drie dagen van tevoren ingevuld worden, wàt ik invulde was ik gelijk weer vergeten. Voor 3 januari koos ik als soep iets wat ik niet kende, ook mijn buurvrouw kende Heldere Olgasoep niet. Het was een bijzonder lekker soepje met een wonderlijke smaak. Nu ik het recept gevonden heb denk ik dat de rode port de onbekende smaakmaker was. Stokbrood zat er niet bij.


+



2 opmerkingen:

  1. denk dat er mensen genoeg zijn die het met een minder moeten stellen
    rode port, toemaar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat recept ziet er idd zeer smakelijk en eenvoudig uit. Die soep ga ik ook binnenkort proberen, want port en groente is er al (prei staat nog fier overeind in de moestuin). Nog even wat stoofvlees, mergpijpen en runderbotten scoren voor een lekkere, krachtige bouillon.
    L

    BeantwoordenVerwijderen