Pagina's

20 januari, 2008

NIEUWE PRODUCTIE





Eén vraag om een nestkastje dat ik niet meer op voorraad heb is voor mij voldoende aanleiding om de productie weer opgang te brengen. Het moeilijkste is ze net iets anders te maken dan de doorsnee kastjes. Aan de maten valt niet veel te tornen, het moet van de franje komen. Eigenlijk is het zo wie zo gekkenwerk, geen plank is hetzelfde en meestal nog krom ook. Dat ruwe hout moet dus eerst op maat gemaakt worden. Het zachtere hout kan ik nieten, het hardere moet voorgeboord en geschroefd, gekkenwerk. Maar wel leuk gekkenwerk.




(+)


.


6 opmerkingen:

  1. ziet er goed uit berend, die van mij was afgelopen seizoen bewoond door een koppeltje meesjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geinig maar eh kun je ook een soort van flat gebouw maken met allemaal gaten onder elkaar voor meerdere bewoners of werkt dat niet bij vogeltjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. voor musjes is dat zelfs heel goed een mussen flat

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aha, nù weet ik wat je de hele middag aan het uitspoken was...
    L.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh...! hadden we nog maar onze (nu) Oude Tuin......!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed idee zo'n flat voor musjes, zal er over nadenken.

    BeantwoordenVerwijderen