Pagina's

16 maart, 2009

T E N A for M E N




Voor niemand, maar zeker voor mannen is het niet gebruikelijk om met hun 'zwakke momenten' naar buiten te treden. Kracht laat je zien, zwakte stop je zo ver mogelijk weg. Maar iedereen heeft van die momenten waarop hij/zij zich sterk of zwak voelt.
Maar wat is sterk en wat is zwak? En in hoeverre heb je het in de hand?

Ik heb gelukkig nog geen incontinentie probleem, dus daarvoor hoef ik de hulp van TENA niet in te roepen en dus ook niet de hele dag met zo'n inlegkruis in mijn 'SLOGGIE' rond te lopen.

Maar ik heb wel nu zo'n tien blaasspoelingen gehad en dat 'afbreekmiddel' begint meer af te breken dan beloofd, sinds drie spoelingen terug heb ik de twee dagen na de toediening te maken met afscheidingen die ik voorheen niet had. En dat voelt bepaald niet prettig. Om het leed enigszins te verzachten en de prut op te vangen voldoet TENA uitstekend en dat mag u best weten!
Ik schaam mij daar niet voor en zie het zeker niet als een zwak moment, maar ervaar het als een oplossing voor een probleem waarvan ik niet wist dat het bestond.


______



3 opmerkingen:

  1. ...de -brand-naam is zo sterk verbonden aan -lady- dat ik als fabrikant er een mannen-naam voor had bedacht...maar welke?...maar ondertussen loop je wel mooi leeg, hou het wel binnen de perken he, je mot nog langer mee ouwe mopperkont...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Liever een oude mopperkont dan een zuurpruim!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Af en toe (terecht) onthutst met de onverwachte en onaangename gevolgen van deze behandeling, maar zuurpruim ben in ieder geval niet.

    BeantwoordenVerwijderen