Pagina's

26 maart, 2009

Damn Printer!!!




4 opmerkingen:

  1. inDRUKwekkend............................

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had het filmpje al eens gezien, maar het blijft leuk. Dat genieten van een poes doe ik niet als ik zie hoe ze (altijd de katten van de buren) weer eens in de moestuin gekrabd hebben, Soms hoef ik het niet eens te zien, ik kan het al ruiken.
    th.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Th.
    Of zoals gisternacht pal onder ons slaapkamerraam een gevecht tussen twee van die tijgers in de volop bloeiende border, met als resultaat tientallen gebroken tulpen en narcissen en een tapijt van plukken haar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb wel echt geschaterd om dit filmpje. Ik moest al grinniken om het feit dat die kat zich zo lijkt te irriteren aan het getik en gepruttel van de printer, maar wie verwacht nou dat de printer een mep terug geeft? Hahahaha.

    BeantwoordenVerwijderen