Pagina's

19 maart, 2009

S P L I N T E R




In het midden van de foto de pijnlijke splinter.


Als je zonder handschoenen met hardhout werkt zoals ik, heb je elke dag wel één of meerdere splinters. Die splinters zitten dan ergens in je hand, soms voel je ze meteen maar vaak ook niet, dan kom je er dagen later achter dat er 'iets zit', vaak pas als ze eruit zweren. Splinters uit mijn handen halen kan ik meestal zelf, soms moet ik hulp inroepen.
Gisterenavond voelde ik dat er wat in mijn rechter voet zat, met elke stap was er een 'steekgevoel', niet prettig en in bed 'haakte' het in het laken. Zelf kreeg ik het -met in mijn linkerhand een pincet-niet te pakken. Vanmorgen lukte het Lindsey na een aantal pogingen de 'splinter' te verwijderen. De pincet gleed er telkens af. Het lijkt een stukje glas te zijn van nog geen drie milimeter lang, niets dus eigenlijk! Hoe moet iemand zich voelen wiens lijf volzit met granaatscherven, om maar iets te noemen?




ßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßß


Geen opmerkingen:

Een reactie posten