Pagina's

30 mei, 2006

't WERK bezoekt

Het WERK was vandaag aan het einde van de werkdag op werkbezoek bij een goede vriendin en oud leerling op het Europees Keramisch Werk Centrumte Den Bosch alwaar zij een eindpresentatie hield van haar werk onstaan in de twee maanden die zij daar werkte. Die tijd is veel te kort om als niet keramist de mogelijkheden van het materiaal te doorgronden. Maar RIAN's werk was zeer de moeite waard, niet alleen de sieraden, nu eens in keramiek en niet in hout, maar zeker ook de wat grotere stukken vragen om aandacht.
(WERKbezoek zei ik toch?)

2 opmerkingen:

  1. ik zag zulke mooie dingen, de site had van mij wel uitgebreider mogen zijn.
    En de hand-jewellery moet ik destijds gezien hebben, ik herken het ergens van...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a great site, how do you build such a cool site, its excellent.
    »

    BeantwoordenVerwijderen