Pagina's

21 mei, 2006

Voor de liefhebber

Op 25 nov. 2005 had ik zoals u heeft kunnen lezen een gesprek met deze Veense grootgrutter en stuurde ik hem alle relevante gegevens omtrent de RABOTAK. Ik maakte hem zeer duidelijk dat ik aan zijn winkelpand geen plek zag voor de RABOTAK. We zijn nu 6 maanden verder, ik heb in die tijd nooit iets van hem vernomen, niet eens een bedankje voor de hem toegezonden kopieen. Nu, na mijn aanmelding voor de DORPSRAAD weet hij mij ineens weer te vinden. Hij denkt nog steeds dat hij de tak aan de gevel krijgt. Hij is bestuurder van De Bank maar weet niet dat de TAK naar de huisarts op het oude gebouw gaat.
Maar wat ik altijd al dacht, beaamt hij nu zelf.Het gaat hem om PUBLICITEIT.

De kleurtjes, cursieven en andere fratsels zijn van mij, de tekst van Gerrit, voorzitter van de Dorpsraad.



Geachte heer Barend-Peter,


Enige tijd geleden spraken we over een herplaatsing van het Veense Rabo kunstwerk bij onze zaak.
Zijn er vorderingen voor wat betreft de restauratie van het kunstwerk?
Kunnen we een afspraak maken om een goede locatie te bepalen?
Kunnen we dit aan een gelegenheid verbinden, zodat we daar de publiciteit mee behalen?
Graag hierover je reactie.


Met vriendelijke groet,



P.s. Je E-mail adres heb ik van je aanmelding als lid voor de dorpsraad.
Bedankt voor je aanmelding, wij willen wat betekenen voor Veen en hebben leden nodig.

5 opmerkingen:

  1. Oh Hemel. ik had dit net nog niet gelezen toen ik mijn laatste reactie schreef, op de Veense Dorpsraad.

    Ik zit nu een beetje te snikken van de lach, bij alle dingen die ik voor me zie, rond deze Goede Man en zijn vurig gewenste publiciteit. Laat ik ze maar niet noteren, stel dat hij er niet om kan lachen als hij zijn naam OOIT via Google vindt ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan het jou schelen, Beer, zo'n man. Natuurlijk gaat het om de publiciteit - zo is het leven. Lach erom en ga intussen je eigen gang.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. .....regelrechte burocratische suicide, schoppen tegen het proletariaat in een openbaar medium en je vervolgens aanmelden bij dat zelfde, dat kan niet lang goed gaan...reuze benieuwd waar deze soap verder gaat...met recht een takkezooi ....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ha die berend, heb net op het verkeerde knopje gedrukt om commentaar te geven, is als het goed is in je mail terecht gekomen.
    maar ik zei dus dat die publiciteit naar twee kanten werkt dus wat wil je nog meer of zie ik dat niet goed

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een jaar of dertig terug had ik best wat meer publiciteit kunnen gebruiken, nu loop ik er voor weg en steek mijn nek uit.
    Waar het om gaat is dat deze man totaal voorbij gaat aan mijn opmerkingen omtrent de totale onmogelijkheid mijn RABOTAK aan zijn gevel te bevestigen, er is geen plaats. Waar het mij ook om gaat is dat deze notabele meer dan een half jaar verstek laat gaan en pas reageert als ik mij aanmeldt voor de DORPSRAAD. Om misverstanden te voorkomen, ik ga niet in de RAAD zitten, die bestaat uit 9 man/vrouw en is kompleet. Ik heb mij opgegeven als lid, maar lid van wat? De raad? Vereniging? Volgens mij weten ze dat nog geen plaats of naam te geven. We wachten met spanning op de eerste vergadering.

    BeantwoordenVerwijderen