Pagina's

17 juli, 2009

K U T. . .!!**XXx....




Ik weet het, ik moet niet vloeken, maar soms is het woord eruit voordat ik het weet! Zeker nu: ben ik bijna klaar met de koppeling voor het aanhangertje van Frank, het enige deel waarbij ik moet lassen, ga ik net een ietsie pietsie te lang door met een te hoge spanning en brand ik er een gat in! Het ging net zo lekker zonder problemen en ik hoopte er deze avond een busje verf op te spuiten om er één geheel van te maken. En dan gebeurt er dit. Maar Hollanders zijn goed in het dichten van gaten dus zal ik morgen zeker met trots het 'project' aan buurman Frank kunnen overhandigen.


**

3 opmerkingen:

  1. Wij voelen ons een beetje mede-verantwoordelijk ! Het moet gebeurd zijn nadat wij weg waren; hebben wij je in de stress gejaagd ?
    th.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee hoor het is gewoon mijn ongeduld! Jullie kwamen toch niet onverwacht? Ik wilde het te gehaast doen! Komt wel weer goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. "Oeps, there is a hole in the bucket.....With what shall I fix it? With asmile I guess!"

    Frank.

    BeantwoordenVerwijderen