Pagina's

20 oktober, 2006

KWAAD /ANGRY





Ik ben heel kwaad, kwader dan ooit maar het helpt niet. Alweer had ik een prachtig BLOG in elkaar, maar het verdween voor dat ik klaar was. De hele operatie van het inbouwen van een nieuwe HD is wat mij betreft zinloos geweest want ik heb nog steeds dezelfde problemen. Ik had een prachtige tekst..........maar die is weg, nu laat ik het hierbij voordat het weer foetsie is. Ik ben er nog........ten dele.

I'm angry, angrier than ever but it doesn't help. Once again I had created a great BLOG, but it disappeared before I was finished. For me, the whole operation of putting in a new hard drive has been pointless, because I still have the same old problems. I had a beautiful text.... but it is gone, and now I'll leave it at this before it's gone again. I am still present........partly.





3 opmerkingen:

  1. Wat een ELLENDE :-(((
    Hoe is het mogelijk..... Als het dezelfde buurt was liep ik even langs (nou, dan had ik dat allang gedaan, al is mijn huidige Mac OSX-kennis maar een fractie van wat het was :-|)
    Kan me in elk geval heel goed voorstellen dat je hem het liefst uit het raam smijt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, nu zitten we beiden voor onze schermen alle (verloren) handelingen steeds weer over te doen, alsof we niets beters te doen hadden. Uit de verte komen de vloeken aanwaaien..... het is er om gek van te worden!
    L.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hebben jullie een idee wàar het misgaat..? ik bedoel: is het altijd bij dezelfde software? Heb je evt. foutmeldngen voor me, dan kan ik misschien e.e.a. nazoeken?
    Zelf type ik *alles* eerst in BBedit van barebones.com (een gratis light-versie daarvan is TextWrangler http://www.barebones.com/products/textwrangler/ )
    Dat crasht absoluut niet, en je kunt je text daarna pasten in een opmaak-programma, of in je Weblog-software (Firefox?)
    Heb je garantie op je machine BP?

    BeantwoordenVerwijderen