Pagina's

27 mei, 2008

A V O N T U R I E R





Hij moet via het vliegengordijn bij de voordeur binnengekomen zijn deze koolmees. Hij werd door L.voor het eerst waargenomen op het waterslot van een wijn in wording. Daarna was de deksel van de pan met vlierbloesemsiroop dé plek om naar buiten te kijken.

De avonturier vloog echter de woonkamer binnen toen ik de ramen wilde openzetten. Daar inspecteerde hij de leeslamp en nam een kijkje bij de L.P.'s.



Uiteindelijk vond hij een rustig plekje op de meterkast en kon ik de ramen daaronder openen en vloog hij naar buiten.




()


4 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend mooi bezoekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu ik de foto's voor de tweede keer bekijk (werd de 1e keer weggeroepen voor ik een reactie kon plaatsen) ...valt het me op dat hij eigenlijk gewoon 100% in jullie interieur past :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat aardig dat je dat ziet, Jolie. Hij leek zich inderdaad wel thuis te voelen.
    L.

    BeantwoordenVerwijderen