Pagina's

09 augustus, 2006

Tafel 2000x910x740 in de olie gezet....




De vrouw met het kind op de arm van een paar weken terug die een tafel bij mij bestelde is net komen kijken, is razend enthousiast (ze had al 6 bijpassende((?)) stoeltjes gekocht en betaalde meteen. Morgen breng ik de tafel , slechts een dorp verder. LEUK. Ik bedoel maar: leuke dingen voor de Mensch.....
Het Brabants Dagblad wist vanmorgen te melden dat de RABOTAK weer terug is in VEEN.
Pas na m'n derde mailtje, kreeg ik gisteren een telefoontje van een redacteur met dit als resultaat.

De man beloofde er in de nabije toekomst wat meer aandacht te willen besteden! We zullen zien.

Arjen, alles is leuker dan een deur, maar met een beetje goede wil begin ik er deze week nog aan.

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd, met tak en deur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ...ach, een beetje afwisseling tussen al die tafels en stoeltjes door is wel eens crea toch?... fijn dat je er tijd voor hebt...dat wordt dus binnenkort een ritje richting veen...

    BeantwoordenVerwijderen