Pagina's

01 augustus, 2006

Back again......


Rond vier uur vorige week maandag (24/7) hield onze ADSL het voor gezien. Het lampje van de buitenlijn op onze router/modem knipperde onregelmatig ROOD. De installatie heeft het 1 1/2 jaar zonder problemen gedaan. Bij XS4all zat alles goed, de technische dienst van KPN wist mij na meting te melden dat het probleem bij ons thuis in de bekabeling moest zitten! Dat zou ik volgens die man zelf op kunnen lossen maar ik wilde een monteur want voor mijn gevoel zat het elders. Die monteur zou de 28e tussen 10-12 komen. Niet dus en ook geen afmelding. L. in het weekeinde weer bellen, er zou een nieuwe afspraak komen. Vanmiddag rond een uur of drie belt er een alleraardigste vrouw van KPN met de vraag of er wat in de situatie veranderd is. Ik zat in mijn werkplaats ver van modem en scherm. Ik vraag haar over twee minuten terug te bellen dan loop ik naar modem en scherm en andere telefoon. Tot mijn grote verrassing branden alle lampjes weer GROEN! Na samen met de KPN mevrouw wat aan de instellingen gefrot te hebben loopt alles weer als vanouds! Het was een niet uit te leggen zelden voorkomend probleem in de KPN centrale (maar eerst zoeken we bij de klant) vertrouwde ze mij toe. Ik zal er zorg voor dragen dat u restitutie krijgt. Zou je ze niet.......een jonge koolmees straalt meer vertrouwen uit.




Vandaag 1 augustus, moet de eerste TUINTROON in England aangekomen zijn. Voor TUINTROON 2 was al snel belangstelling, maar.......kunt u er twee maken? Dat kon ik nog net. Mijn houtvoorraad begint te slinken, d.w.z. het hout met enige dikte. Morgen komt de koper ze halen.

4 opmerkingen:

  1. Dat is goed nieuws, eindelijk weer online . Ik zou er niet tegen kunnen, denk ik, zolang zonder.Wij waren een paar dagen in een hotel in het oosten des lands waar een hotspot is, maar ik had mijn laptop met opzet niet meegenomen omdat dat echt te gek zou worden, maar zodra we weer thuis waren, hup even kijken hoe het er in de rest van de wereld bijstaat ;-)
    Hoe heb je die tuintroon in Engeland gekregen? Zal wel een vermogen kosten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat was gelukkig niet mijn probleem maar van de koper die de stoel met eigen vervoer naar de jarige in england bracht!
    Ze beloofde een foto van de stoel met de jarige er in te mailen. Als ze dat doet zal ik hem tonen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. "Ze beloofde een foto van de stoel met de jarige er in te mailen. Als ze dat doet zal ik hem tonen."

    Daar zie ik naar uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke koolmeus. (Hadden we maar wat minder nestleegvretende eksters hier.) En inderdaad, je zou ze bij KPN. (Je zou ze - onze eksters toewensen bijv. ;))
    Wat ga je doen als het hout echt op is, - waar koop je nieuw hout?

    BeantwoordenVerwijderen