Pagina's

01 mei, 2007

+

+
NO BLOG TODAY... +

+

Dat was gisteren, vandaag stroomt er weer gewoon rood bloed door onze aderen.




In Amsterdam woont een verzamelaar van Citrusfruit-kist-frontjes met opdruk, maar dan alleen als ze van hout zijn. Dus geen board of karton. Zijn huis schijnt er vol mee te staan. De gangen zijn niet meer om door te komen. Ik ben toch wel blij dat L. zich vooralsnog weet in te houden, hoewel na de papiertjes nu ook al de stikkers op het fruit er aan moeten geloven. Ik denk dat ik professionele hulp moet inroepen als de stempels op het fruit als verzamelobject worden ontdekt. Dan zijn we bijna bij het verzamelen van tatoeages, ooit las ik een boek over een verzamelaar die om aan de tatoeage te komen de drager liet vermoorden.

Ik verzamel kistjes om er aanmaakhout in te bewaren en ook ik heb liever die van hout, maar dan omdat die langer mee gaan.



+



3 opmerkingen:

  1. Toch een mooi beeldje, hoor. Misschien dat we die ook moeten gaan verzamelen?
    L.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Excuses, ik vergat het juist vak aan te vinken, maar bedoelde uiteraard met 'Anonymous' te ondertekenen.
    L.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb er nog een paar (5, 6, 7??) staan in de kelder, niets bijzonders, maar zo'n leuke opdruk en handig voor kerstballen enzo, -mòchten jullie met verzamelen beginnen dan sta ik ze ogenblikkelijk belangeloos af ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen