Pagina's

06 mei, 2007


± 28 jaar geleden.





Deze foto zal gemaakt zijn ergens tussen 1977 en 1978. Het is de dochter van een goede vriend die helaas niet meer leeft. Een maand geleden kreeg ik een mailtje van haar, ze is nu 32. Via mijn site Timbertreats waarin ik vertel over haar vader Willem, had ze hem en mij gevonden. Ik dacht dat ze geschrokken zou zijn van mijn verhaal, maar zij schrijft later:

Ik vond het trouwens niet erg om bepaalde dingen over het karakter van
mijn vader te lezen hoor, dat klopt gewoon. Ik was meer geraakt door het
feit dat iemand die hem goed gekend heeft zoiets ontroerends en waars over
hem schrijft.


Zij was nog jong toen hij stierf en zoals zo vaak voorkomt als volwassene op zoek naar haar wortels.
Toch leuk dat ik via TIMBERTREATS een klein puzzel stukje heb kunnen leveren.


()


1 opmerking:

  1. Jeetje dat is leuk zeg, BP.
    ik hoop dat er, als de kinderen van mijn zus 32 zijn, (ik denk maar even niet aan mijn eigen leeftijd tegen die tijd) mensen zijn die net als jij bereid zijn op hun site (of elders) iets over haar te vertellen.

    BeantwoordenVerwijderen