Pagina's

18 mei, 2007


Hard werken voor 2

.






De plek waar onze BIMOBIL nu staat is niet ideaal. Te klein en niet vlak genoeg. Bovendien staat hij daar eigenlijk in de doorgang van het huis naar de tuin. We hebben een alternatief, maar dan moet e.e.a. verplaatst worden. daar zijn wij gisteren en vandaag mee bezig geweest. Gisteren heb ik planken/latjes die er lagen, een nieuwe plek gegeven, vandaag was de komposthoop aan de beurt, of liever gezegd de twee hopen. (Eén hoop is ongeveer 18 kruiwagens.) Een verse- en een oude komposthoop. Normaal gesproken gaat de oude in het voorjaar over de tuin. Volgend voorjaar, maar nood breekt wet, vandaag dus maar. De verse hoop hebben we een nieuwe plek gegeven. Als de tuinbonen die er naast staan geplukt zijn is er plaats voor een tweede hoop, voorlopig gaat het nieuwe tuin/keukenafval op de verplaatste hoop. Na zo'n klus, incluis palen slaan en andere zaken sjouwen, zijn wij bekaf! Nog geen drie jaar geleden zou ik de dijk nog zijn gaan maaien, nu doe ik dat morgen maar!


.


2 opmerkingen:

  1. Nou, ik vind jullie nog steeds bikkels! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Poe-ee zeg! Dat was echt zwoegen, ik voelde het dit keer in m'n hele lijf. Voorbij de zestig gaan de jaren opeens een stuk zwaarder tellen.
    L.

    BeantwoordenVerwijderen