Pagina's

28 mei, 2007

K O O K W O R K S H O P


*


T A P A S







Een groot kok zal ik nooit worden, te weinig gevoel voor vaststaande verhoudingen en te veel eigen initiatief volgens deskundigen. Bovendien moet je niet bang zijn en koketeren met het kokkerellen. Maar soms heb ik er zin in en zal het resultaat mij worst zijn. Een instelling die niet altijd begrepen wordt. Begrijpelijk als er weer eens iets te donker van kleur geworden is. Maar nu trek ik de stoute schoenen aan en ga op cursus, of liever gezegd ik ga meedoen met een workshop TAPAS maken, in een dorp verderop alwaar mijn APPLE dealer nieuwe mogelijkheden onderzoekt. Hij is een KOOKSTUDIO begonnen!
Als ik het geduld heb om aandachtig toe te zien en mijn geheugen mij niet in de steek laat ben ik over een maand in staat u te verwennen met de meest exotische TAPAS.


+



1 opmerking:

  1. Ja, en dan je keukenprinses lekker in de watten leggen! Ik kijk er halsreikend naar uit.
    L.

    BeantwoordenVerwijderen