Pagina's

21 juni, 2006

VERHIP............VIP!!!!!!

Ik weet zeker dat ze m'n blog niet volgt, misschien haar secretaresse. Maar ineens belde ze me op een avond - of ik al wist dat.....- Ja zei ik, ik heb het net op de site gezien. Krijg je dan geen uitnodigingen? Niet meer, maar het kan zijn dat ik te kennen heb gegeven ze niet meer te willen ontvangen. Maar je moet de tentoonstelling zien, we hebben vogelkooitjes laten maken en daarin presenteren wij het werk. Goh wat een leuk idee, zei ik daar was Marion ook mee bezig voordat ze besloot dat het lampionnen moesten worden.
Wij gaan de 5e weg, zei ze, de tentoonstelling is dan ingericht, maar daarvoor moeten we samen lunchen als je dat leuk vindt , ik zal m'n secretaresse een afspraak laten maken.
Gisteren kreeg ik een brief met PERSOONLIJK boven mijn naam, met daarin een Museumpas, code VIP.......
Nou heb ik al jaren een Museumjaarkaart, daarmee kom ik ook gratis in haar museum, maar een VIP was ik nooit, nu wel tot 31 december 2006.........

7 opmerkingen:

  1. Oh gelukkig, wat mooi geregeld! het lijkt me zo naar als zoiets zich buiten je om regelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk! Zo komt het allemaal weer goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De 'blog administrator' heeft die reactie weggehaald omdat ie dubbel verschenen was, en nergens anders om, hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah, gelukkig, geen censuur (of een Utrechtse hoogleraar die een droeve aanmaning kreeg om in z'n rede te schrappen ;-})

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Censuur in Utrecht? Vertel! Ik vind de bewoording van dat blogger-script een beetje suggestief, vandaar dat ik alle twijfel weg wilde nemen. Als ik een reactie op mijn blog verwijder, verdwijnt ie helemaal. (Die functie heb ik alleen bij spam-reacties gebruikt.)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah, Ochrid, ik lees het nu pas, misschien heb je het al gezien in oude kranten, die hoogleraar theologie.. Anders kan ik je als je wil nog wel een krantenartikel fwd-en, ik vond het een zorgwekkend verhaal.

    BeantwoordenVerwijderen