Pagina's

26 juni, 2006

Tuintroon


Deze TUINTROON maakte ik een paar weken terug,
hij heeft een week buiten te koop gestaan, zaterdag waren hier twee dames uit Nederhemert Zuid die de stoel wel wilden kopen, maar ze wilden eerst overleg met broers en zussen en zouden mij vandaag bellen. Dat telefoontje kwam al vroeg in de morgen; is hij nog niet verkocht? Nee? Dat kopen wij 'm.
"Voor onze zus in England", die haar zestigste viert begin Augustus. Voor zo'n gelegenheid had ik de troon bedoeld. Ik denk dat ik al twintig jaar het kanaal niet ben overgestoken, m'n troon gaat mij voor.
SOLD.

3 opmerkingen:

  1. Een prachtige troon en wat een leuke reden om hem te kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd, wat is ie MOOI! Wat een origineel cadeau!

    Dat slanke hout vind ik ook erg mooi, het is net alsof "grof, zwaar" en "(namaak-)hoekig" nu erg mode is, zeg maar als sommige trends van eind jaren 50/begin zestig (weet ik niet zeker, want heb die '50 niet meegemaakt, en jij weet er vast veel meer van) - heel mooi dat je dat soort tijdelijke grillen niet klakkeloos volgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, die staat als een huis! En na de behandeling met hout olie nu nòg mooier, dieper en genuanceerder van kleur.

    BeantwoordenVerwijderen