Pagina's

22 juni, 2006

VANDAAG 22 juni 2006

Druilregen, een aanmaning van de belastingen wegens het niet indienen van de aangifte 2005, (onze consulent beweert van wel) (consulent belt niet terug, belastingen nemen niet eens op.)
1 ei van de 4 mereleieren weg, tomaten groeien te snel, dode kip, stomme middenstanders die niet weten wat ze in de winkel hebben, (gelukkig geen huilende kinderen). Maar wel lekker gewerkt vandaag. Gisteren kwam een vrouw met een folder van KARWIJ, "kunt u zo'n schommelbank maken"? (Prijs totale bank euro 125.--) De ombouw hebben we, maar de bank niet.
Zei ze ook nog. Mevrouw als ik alleen de bank moet maken kost u dat net zo veel als het komplete ding bij KARWIJ!
'Doet u het toch maar!' was haar antwoord. Daar zit ik dus mooi aan vast.
L's nicht houdt ook een blog bij voor het thuisfront: http://nellytravels.blogspot.com/
Best leuk om te zien hoe een ander over ons plekkie denkt.

4 opmerkingen:

  1. oei, ook wat pech, en ja belastingconsulenten.. niet altijd even 100%.. maar daar huilt weer een kind, grr.. hier wel.. ;-) ik ren weer weg..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is toch een leuke opdracht? Ze wil kennelijk kwaliteit. Laat je de bank zien als hij af is?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Trouwens, leuke foto van het Michelin-mannetje. Leuk jeugdsentiment, ik had 2 van die figuurtjes, en op een of andere manier kan voor mij het jeugdsentient vrij letterlijk in een vorm zitten ;-)
    Hoe gaat het met de schommelbank, of is dat werk voor na het weekeinde?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja maar, die ouwe mr.Bibendum (hij lijkt als 2 druppels water op de mijne, heb hem net in krijt op het shoolbord gezet), zou je die in groot formaat op Flickr kunnen zetten en dan meer speciaal in mijn Bibendum groep? :-)

    BeantwoordenVerwijderen