Pagina's

07 december, 2009



E R O T I S C H P R E N T E N

© Peter van Straaten.





Erotiek, seks, het behoort tot het leven en zeker tot het mijne. Ik laat op dit blog zo nu en dan een glimpje zien, maar de hoofdtoon voert het nooit. Soms krijg ik dwalende gasten, beginnelingen, groentjes, angsthazen en zo nu en dan een rukker voor wie zelfs een lingerie-model in de Wehkamp catalogus al te veel genot is.

Vandaag zag ik het bovenstaande zoekwoord op mijn Site Meter: 'Erotisch Prenten', zelfs voor Aatje Veldhoen een onontgonnen gebied.

Ik denk dat Peter van Straaten dubbel ligt, zo niet een erectie krijgt als hij dit ziet. De man of vrouw die deze zoekwoorden in typte willen wij wel eens erotisch zien prenten! Misschien wordt het lachen, maar het is niet ondenkbeeldig dat het een nog niet door mij opgemerkt nieuw werkwoord is. In dat geval leer ik graag hoe te prenten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten