Pagina's

05 november, 2006

Ford 17M - Volvo 850




De eerste auto van mijn vader was een 2cv met doorlopend linnen dak.
Mijn eerste auto was natuurlijk ook een 2cv, mijn tweede een Renault 4tje.

Naturally my first car was a 2CV, my second a Renault 4.

Mijn derde een echte auto en wel een Ford 17M Stationwagon, overgenomen van vriend en collega F. Als ballast lagen er een paar blokken staal achterin. Een achterbank was er niet. In die auto, de AN-41-66 heb ik een aantal nachten doorgebracht, alleen op Campings over de grens. Ik heb er nooit in gevreeën.

My third was a real car, a Ford 17M station wagon, which I took over from friend and colleague F. A couple of blocks of steel in the back served as ballast. There was no rear seat.
I spent a few nights in that car, the AN-41-66, in camping grounds over the border. I never used it for doing a number in.

Na een aantal OPEL Kadetjes en een Nissan rij ik nu in een VOLVO en wel een 850 stationcar.
Volgens een Brits onderzoek staat die wagen bovenaan de Top 10 van meest geschikte auto's om de liefde in te bedrijven. Er staat echter niet bij of ze dat vóór of achterin doen. Dat zullen we dus zelf moeten uitzoeken.

After several Opel Kadetts and a Nissan I now drive in a VOLVO, an 850 station wagon. According to a British survey this car heads the Top 10 of most suitable cars for Doing the Deed in. They don't say whether in the front or the back though, so that we'll just have to find out for ourselves.




Ford 17M met F. ergens in Europa.
Ford 17M with F., somewhere in Europe.


3 opmerkingen:

  1. Dat wordt dan een heel leuk experiment. Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet je blog er opeens raar uit...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ..ik ben blij dat je het zegt Vellah, ik dacht al dat het aan mijn browser en RSS-reader lag, die tonen tekst ver buiten beeld, en zonder de mooie opmaak die je voorheen had BP (alsof je CSS-bestand zoek is, zegmaar) :-}
    (/me zit te hopen dat je een soort back-up hebt.. :-} als je hulp nodig hebt, mail gerust op het adres onder m'n log

    BeantwoordenVerwijderen