Pagina's

06 november, 2006

Back again!

Het lijkt er op alsof ik de oude opmaak weer terug heb, door te kiezen voor een nieuwe TEMPLATE. Ik koos voor mijn oude template 'MINIMA'. Die kreeg ik terug ZONDER de door mij gemaakte veranderingen, o.a. koptekstformaat en kleur. Maar de Blogs zijn weer in volle glorie te zien. Alleen werkt de StatCounter niet onder beta. Daar moet ik nog wat op vinden.

It looks as though
by choosing a new TEMPLATE I've got the old lay-out back. I had chosen 'MINIMA' for my old template, and that was restored albeit minus my changes, e.g. heading format and colour. But the blogs are there as of old. Only the StatCounter doesn't work under beta, so I'll have to work that one out.

We nemen er een stukje taart op! Bedankt Ochrid en Jolie voor jullie hulp.

We'll have a piece of cake to celebrate! Thanks for your help, Ochrid and Jolie.





6 opmerkingen:

  1. Pak van mijn hart! Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. *phew!* daar ben ik blij om BP! ik was al bang dat je al je interessante stukken onleesbaar zou moeten laten..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is toch niet mijn geliefde worteltaart, he, die ik daar zie??!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, die taart ziet er fantastisch uit! (Wat staat er nu op.....?)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was mijn verjaardagstaart, kan je raden wat daar op stond!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geen worteltaart, nee, maar Helen's heerlijke 'orange cake'.

    BeantwoordenVerwijderen