Pagina's

23 november, 2006

*


22 november 2006

BALKELLENDE







SP down UP



Hij heeft gewonnen, zelfs in mijn van ouds her zwarte kousen gemeente, meer dan verdubbeld van 233 naar 582 stemmen. Ik dacht even dat zijn hart het zou begeven, gelukkig bleef het kloppen. Ik ken de man niet, zal ook nooit lid worden van zijn partij (ook niet van een andere, het woord 'partijlid' alleen al doet mij gruwelen) maar heb wel op hem gestemd omdat ik geen andere keus had. Ik hoop dat zijn club de kans krijgt waar te maken wat ze roepen. Ik adoreer de man niet zoals op onderstaande foto het jonge CDA volk opkijkt naar 'hun' JP. Ik krijg het er benauwd van.





Voor hen die het nog niet ontdekt hebben en denken dat die krantenstukjes niet te lezen zijn, klik ze aan en vergroot ze!

Het helpt echt.



*

4 opmerkingen:

  1. Nu weet ik dat je het over de SP aka Marijnissen hebt, maar je zei niet over wie... net zo goed had je het over Wilders!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wist niet dat Wilders hartproblemen had!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. (Nagezonden mededeling.)


    Wilders....? ken ik niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wilders? hééft die een hart dan? ;))

    BeantwoordenVerwijderen