Pagina's

09 juli, 2008

ZO GAAN DIE DINGEN





Ik ben geen tekenaar maar soms krijg ik het juutje, dan moet ik krabbelen op papier, vaak is dat als ik in mijn werkplaats zit te luisteren naar de radio omdat ik dan vanwege de herrie niet met machines kan werken. Achttien jaar geleden moet er een bespreking geweest zijn van een boek over Karel Appel, de titel van het boek: 'Ik wou dat ik een vogel was' noteerde ik onder de krabbel. Het boek heb ik nooit ingezien, de tekening niette ik op de muur, vandaag legde ik hem onder de scanner, net op tijd. De gaten vallen erin.

Het boek is bij Antiqbook te koop voor € 15.- Op Marktplaats mag je bieden.





()


3 opmerkingen:

  1. Dat boek heb ik een keer in me handen gehad. Zou het alleen niet kopen, tekenen doe ik wel graag als ik een pen of potlood in mijn handjes krijg moet ik gewoon wat krassen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zit het gekriebel toch in de familie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige tekening BP..!

    Als er 2 categorieen bestaan: '1-tekeningen die je zelf ook kunt maken' en '2-tekeningen die je zelf graag gemaakt had willen kunnen hebben' dan valt ie voor mij in de 2e categorie :))

    BeantwoordenVerwijderen