Pagina's

05 november, 2007

T I M B E R M A N

Onder deze naam ben ik vandaag een nieuw blog begonnen, waarom weet ik eigenlijk niet, het is al moeilijk genoeg HET WERK of MARION in te vullen, maar het is zo leuk om te doen! En de lange, donkere dagen zijn begonnen dus meer tijd voor achter het scherm. Overigens Thea ga ook ik overstappen naar de nieuwste iMac, ondanks mijn eerste negatieve reactie over LEOPARD, het maakt mij toch nieuwsgierig en mijn 'schemerlampje' is bijna vijf jaar oud.




#



8 opmerkingen:

  1. Veel succes met je nieuwe blog! Maar ik begrijp het hoe en waarom niet zo goed. Blijft 'het werk"-blog bestaan? Ga je er twee bijhouden (naast dat voor Marion?) of is het ter vervanging?
    Nieuwe computers inrichten vind ik altijd leuk. Net zo lekker als het in gebruik nemen van een nieuwe handtas. Vindt u ook niet, dames?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kun je even linken naar die eerste reactie op Leopard? Of staat die niet online?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoort timber soms niet sowieso al bij het werk?
    L.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Over nieuwste iMac: uitstekende keuze! Blijft fraai, met nieuw design keyboard. Alleen één ding: Luipaard kent nog problemen o.a. met security and geheugen in bepaalde gevallen (b.v. tijdens copy van file op ext. device met schrijven troubles, gegevens kunnen verdwijnen, of zelf met Seagate HD, wordt schrijf gekrast met verlies van data). Met een nieuwe MacOS, kun je altijd beter wachten tot de eerste upgrade van Apple.
    Dit gezegt, gebruik ik steeds mijn "ouwe" G4 mirror uit 2002 probleemloos, zelf met video montage...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. BP.: ik snap het niet goed, waarom een blog erbij onder een andere naam ? Het maakt me niet uit of je het blog "Het werk" of "Timberman" noemt, als je er maar mee doorgaat.
    Leuk dat jullie (of jij alleen ?) ook een nieuwe iMac nemen en dan maar hopen dat de problemen, zoals Flip die omschrijft -- zijn voor mij heel technisch --, zich niet voordoen.
    th.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jullie hebben gelijk, ik zal mij beperken tot HET WERK en zo nu en dan aan MARION iets toevoegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. BP., nu je het blog-Timberman hebt verwijderd, is ook het mooie troontje weg. Dat is toch wel erg jammer.
    th.

    BeantwoordenVerwijderen