Pagina's

27 augustus, 2007

LEKKER VERDER KLOOIEN







Van de witte (kas)druiven van onze buurman Johan van Andel mag ik wijn maken. De eerste keer in 2004 was het resultaat voortreffelijk. In 2005 was het niet lekker genoeg om aan tafel te drinken, die wijn gebruiken we voor het koken. Het resultaat van 2006 is echter weer niet te versmaden, fruitig en 'to the point'. Met de opmerkingen van mijn SPINSISTER in het achterhoofd ben ik verder gegaan met het ontwikkelen van een nieuw etiket voor de witte wijn van Johan.
JOHAN'S Wit met het jonge stiertje ziet er op het scherm prachtig uit, maar op de fles was het geen gezicht. Verkeerde kleur en verkeerd formaat. Weet terug naar louter tekst, zoals bij de laatste APPELWIJN.



De winnaar laat ik op de flessen zien. Jammer dat het zwart geen zwart meer is.
Nu nog een etiket voor de rosé, een mix van Johan's en onze blauwe druiven.



*


2 opmerkingen:

  1. Jammie, zei de alcoholist tot de alcoholist! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. "Van Andels wit" vind ik erg fraai !
    Als een fles iets aparts heeft, hetzij door de vorm, kleur of het etiket ben ik eerder geneigd te denken dat de inhoud ook goed is.
    th.

    BeantwoordenVerwijderen