Pagina's

03 april, 2007

Vreemde vogels in de lucht.

@/Flip


Deze week is er een vliegerfestival in Berck, ten zuiden van Boulogne, Frankrijk. Onze daar in de buurt wonende vriendin had het er vorig jaar al over en omdat we liefhebbers van vliegende objekten zijn, zijn we gegaan. Zaterdag was de eerste dag, fris en grauw maar gelukkig droog. Beslist geen blauwe hemel, maar kleur genoeg! Zelf hebben wij niet gevliegerd, mijn vlieger is in NZ achtergebleven en het aanbod op de boulevard van Berck was niet van dien aard om er tijdens het festival aan te schaffen, ik koop er gewoon weer een in de vliegerwinkel in de Nwe. Hoogstraat. Misschien ga ik er weer een zelf maken zoals ik vroeger deed, is eigenlijk veel leuker. Een Albatros b.v. zoals op de laatste foto.







*


2 opmerkingen:

  1. Indrukwekkend, heel mooi!
    Die albatros is levensecht, knap als je dat na kan maken! Maar ja, mijn randpapa kan (bijna) alles, dus dat zie ik je nog wel doen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie beelden. Je zou zeggen dat er een echte vogel vliegt !
    Het mannetje lijkt wel Fokke (of Sukke).
    Ik wacht trouwens nog wel op een antwoord of die Marlijn van 29 maart lekker was.
    th.

    BeantwoordenVerwijderen