Pagina's

12 april, 2007

Je moet er wat voor doen....






Maart, April en Mei zijn de maanden waarin van alles op het zelfde moment moet gebeuren. Ik heb het dan over het huis, het erf en de tuin. Het aanschaffen van een mobiel huuske komt daar dan nog eens boven op. Vandaag was dus zo een dag van zaaien, sproeien, zagen en lassen. Voordat de afzetunit op de pickup gezet kan worden, moet het 'bakkie' er af. Dat ding weegt meer dan 100kg, op onze leeftijd is het verstandig dat met hulpmiddelen te doen. Igor, de verkoper en een stuk jonger heeft daar iets voor ontworpen, want ook hij wilde dat op/af zetten gecontroleerd kunnen doen. Hij maakte een cad/cam tekening voor mij, 'om te oefenen'. Vandaag haalde ik voor € 16.00 materiaal en laste het frame in elkaar.


*

3 opmerkingen:

  1. Wow, wat goed zeg, - en wat een ouderwetse prijs :-))) Wanneer komt het mobiele huuske naar jullie erf?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap hoor, hoe je die diverse werkzaamheden afwisselt. Mijn klant heb je ook nog tussendoor ontvangen, toen ik weg moest. Bovendien had je aan het einde van de dag ook nog een kaasfondue op tafel willen zetten! Gelukkig komt die traktatie vanavond, dan kunnen we - tenminste, als het weer levert wat beloofd is - buiten dineren, met een heerlijk glaasje Laufener Spaetburgunder Rosé van Loes erbij.
    L.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Jolie, op vrijdag 4 mei is de overdracht, bevrijdingsdag, maar dat is toeval.

    BeantwoordenVerwijderen