Pagina's

19 april, 2007

OLYMPUS FE-190







Na mijn zeer smakelijke maar niet fotogenieke culinaire uitspatting, de baron met ontbloot bovenlijf die geen baron is, nu het echte nieuws.
Al maanden roep ik: 'zou het niet handig zijn, naast de wat fors uitgevallen SONY F717 een wat handzamere camera aan te schaffen'. Echt nodig hebben we zoiets niet maar voor op reis is het wel handig.
Gisteren kreeg L. een aanbieding van Bol.com op haar scherm en vroeg is dit wat? Vanmorgen kwam de dame van TPG het doosje brengen. Overtoom is er niets bij.
De camera heeft geen zoeker dat is best even wennen, maar hij doet het prima! Ook de macro is fantastisch, net zo fantastisch als het bier dat wij meenamen uit Frankrijk.

Heel iets anders, maar ook fantastisch is Anthony and the Johnsons, ooit van gehoord?
Ik hoorde voor het eerst van hem toen ik op weg was naar ons HUUSKE, het zal mijn 'gemoed' geweest zijn, ik hou van vreemde stemmen. Nu net bij het bezoeken van zijn site kwam er een gezicht bij de stem, had ik beter niet kunnen doen.

(Ik ben er nog niet achter hoe ik via Blogger muziek kan laten horen, anders kreeg u een voorproefje,
maar advies is welkom.)



*

1 opmerking:

  1. Ja, en wat bijzonder dat we kort erna bij muziekliefhebber L. v. A. zaten, die niet alleen wist over wie je het had maar zelfs een concert van hem (in Carre?) bijgewoond had. Ze vertelde over zijn aparte verschijning en optreden, zijn unieke zangkunsten en het feit dat hij zich vrouw voelt in een verkeerde, stevige mannenlichaam.
    L.

    BeantwoordenVerwijderen