Pagina's

03 november, 2008

Herfst 2008



Deze herfst geen nieuwe borrelende emmers of flessen met toekomstige alcoholische sapjes, niet omdat ik er geen zin meer in zou hebben, maar de voorraad wordt te groot. Bovendien hadden we weinig eigen fruit dit jaar. Wel vind ik het jammer dat ik de enorme hoeveelheden vlierbessen niet heb kunnen verwerken, die waren plukrijp toen wij weg waren. Volgend jaar moeten we iets eerder weg, want een vlierbessenwijn is nog veeeeel lekkerder dan een Applewijntje!
De bomen zijn weer bijna kaal, het blad ligt wel of niet op een composthoop en een aantal stammen zijn omgehaald en geschikt gemaakt voor een vuurtje in de toekomst. Tijd voor een Herfstbokje!









****



3 opmerkingen:

  1. ... "Applewijntje" ... leuke verschrijving voor een verstokte Apple aanhanger...of was het geen toeval...?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sinds mijn Apple dealer verstokt is aan mijn Appelwijn.....dus geen toeval!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Laat de strenge winter maar komen... kunnen we zonder schuldgevoel lekker met een Gluhwein voor de open haard gaan cocoonen!
    L.

    BeantwoordenVerwijderen