Pagina's

06 juni, 2007

BALLAST = BEZIT = RIJKDOM




De auto rijdt als een vrachtwagen, hij gromt en bromt maar trekt lekker door. Het 'huuske' is de last die hij moet torsen. Als je een standplaats hebt gevonden voel je je rijk. Je bent al bevoorrecht als je elk moment kunt beslissen 'en route' te gaan. Gisteren was zo'n moment , de weersberichten waren goed, in Kessel en Roermond moesten wij iets halen. We reden naar Brüggen, net over de grens bij Roermond en vonden een zeer stil plekje op een camping in het bos. Klep open en tafel naar buiten. Het artisanale 'Pot'je Vlees' dat wij bij de Conserverie St Christophe in Noord Frankrijk kochten, een paar aardappelen/wortels en een glaasje wijn maakten het uitstapje kompleet. In de schemering kwamen een tig-tal konijntjes het veld op samen met een eekhoorntje. Op weg hier naar toe kwamen wij toevallig door Arcen alwaar wij de beroemde kasteeltuinen bezochten.
Ik moet zeggen, zeer de moeite waard.
Dit was ons vierde nachtje weg, ik hoop dat er nog vele volgen.




*








*




3 opmerkingen:

  1. N.Z. zal mooi geweest zijn, maar dichtbij is het ook goed toeven ! Geniet er nog héél lang van.
    th.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. altijd als ik een camper zie moet ik denken aan Steinbeck's Op reis met Charley..

    :-)

    ik wens jullie een goeie zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is wat ik bedoel met vrijheid en zorg goed voor jezelf!
    Heel veel plezier en vele mooie plekjes toegewenst.
    Haastu

    BeantwoordenVerwijderen