Pagina's

20 juni, 2007


Al een paar jaar stoei ik met flickr, ik heb zelfs een pro account. Ik ben te vinden onder Timber Man's photos, maar sinds de overname door YAHOO! heb ik een probleem. Het overzetten van mijn Flickr- naar een nieuw YAHOO account is niet gelopen zoals het moet. Ik ben steeds GAST op mijn eigen pagina. De HELP van YAHOO/FLICKR is tot nu toe geen grote HULP gebleken. Ik kan kijken naar mijn sets op Timber Man maar niets toevoegen. Mijn nieuwe account berend peter blijft leeg, omdat ik geen twee sites wil. Als iemand een oplossing weet houdt ik mij aanbevolen.

(Ja dat jongetje in het zeilbootje ben ik.)


+



2 opmerkingen:

  1. Oei, wat een gedoe... Ja, mij viel al op dat de HELP van Flickr niet heel informatief was (en de interface ook niet zo logisch.) En die toegang, helemaal duister. Ik heb bijv. Flickrtoegang met een account uit 1999 van (iets dat) Yahoogroups (ooit overnam.) Handig, maar ik kan me goed voorstellen dat er iets mee kan misgaan. Jammer dat ik je niet kan helpen :-{

    BeantwoordenVerwijderen
  2. P.S, de foto's krijg ik ook na lang wachten niet in beeld :-}

    BeantwoordenVerwijderen