Pagina's

20 maart, 2012

TAARTEN...



Eén van Lindsey's Italiaanse 'connecties' heeft niet alleen een gigantische verzameling sinaasappelpapiertjes, ze maakt ook taarten op bestelling en geeft cursussen aan mensen die net zulke fraaie en lekkere sculpturen willen maken als zij.




Ik ben (niet meer) zo'n zoetekauw, maar ik kan wel genieten van deze prachtige creaties, waar menig banketbakker jaloers op mag zijn.




Op deze taart met rood lint en geborduurde roos zit zelfs een naald waarmee de kruissteekjes gemaakt zijn.




Deze taart doet mij denken aan Italiaanse of Franse begraafplaatsen:  roze kleurtjes, linten, nep bloemen en bronzen letters.
Niet echt mijn 'ding', maar een mooie taart is het zeker.



3 opmerkingen:

  1. Ik krijg meteen zin om te gaan kijken naar 'Taarten van Abel' (zondag om 18.10 op Ned.3). Een kind bakt daarin met hulp van Abel een taart voor iemand, de taarten zijn altijd prachtig en de verhalen vaak ontroerend. Een ouderwets mooi kinderprogramma.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een prachtige taarten! Inderdaad, daar kunnen veel Banketbakkers jaloers op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen