Pagina's

12 januari, 2010

BP schrijft...

G O U D B L O N D




Soms zou ik willen dat ik niet zo nieuwsgierig was. Het Googlen op 'Kappers' brengt heel wat opgedirkte half ontblote meiden boven tafel, maar dat het ook zou leiden tot Johannes 1:4 had ik nooit kunnen vermoeden.
Wat is het Wereld Wijde Web toch mooi, verleidelijk en gevaarlijk. Als op carrière beluste dertiger zou ik mij met de kennis die ik nu heb wat oppervlakkiger profileren, maar nu kan het mij niet zo veel meer schelen. Als je klikt op het rechter plaatje (op de Google site) kom je bij Johannes.
Veel verder zou ik maar niet gaan.



3 opmerkingen:

  1. Duister... Google is af en toe duister.... en ZO vermakelijk.... :-)))) Want wat een vreeeeselijk onsamenhangend "bedacht" reli-verhaal staat er achter die platinablonde foto.... een citaatje, (moet mogen van het auteursrecht ;-)) "Onderweg naar huis zag hij een oude man op straat met heel lang haar en een ongetrimde baard. De man ging onmiddellijk weer terug naar de kapperszaak en zei tegen de kapper: "KAPPERS BESTAAN NIET!""

    Daar haalt ieder mens met een beetje gevoel voor logica toch de redeneerfouten uit...?

    Enfin, ik heb ooit 'ns berekend dat ik minimaal 1500 preken van dit type heb moeten aanhoren in mijn leven ;-))

    Sorry BP, ik kon het niet laten, moest toch even verder klikken ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @BP Hihihi :-) Mooie woordspeling :-)
    (En een goede zondag verder!)

    BeantwoordenVerwijderen