Pagina's

16 februari, 2008


M O B I L E
P R E S E N T A T I E







Om mijn handeltje goed te laten zien, moet ik het bovenaan de dijk zetten. Maar kleine items zoals deze stoeltjes durf ik daar niet los te laten staan. Ik heb er een soort kruiwagen voor gemaakt en de stoeltjes met een paar schroeven vastgezet. Ik verwacht niet dat iemand met de gehele mobile presentatie aan de haal gaat. Morgen, als het zonnetje meewerkt neem ik de proef op de som. Er zitten trouwen nieuwe exemplaren tussen.



*



4 opmerkingen:

  1. grappig, zal wel werken en anders zet je er gewoon alarm op.
    mooie dag voor op de dijk met die zon
    jan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op mijn blog van 9 oktober 2006 staat waar het hout vandaan komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met z'n tweetjes hebben ze bij ons in huis een plek gevonden. Je hoeft er geen kinderen voor te hebben.
    Mooi !
    th.

    BeantwoordenVerwijderen