Pagina's

03 oktober, 2011

SCHAALTJES



Ik draai me suf aan schaaltjes... om te oefenen voor later als ik groot ben en ik erachter ben gekomen wat ik met m'n draaisels wil. Het is heel leuk om te doen en verzet de zinnen, soms gaat het fout (door eigen schuld) en vliegt er hout door de ruimte. Dat lijm ik dan weer in elkaar en laat het voorlopig verder met rust. Een paar schaaltjes heb ik al weggegeven aan mensen die niet zo nauw kijken, want echt goed afwerken zal ik nooit leren. Misschien moet ik nog honderden kommetjes en schaaltjes draaien voordat ik er wat moois mee kan maken, wellicht gebeurt dat nooit. 
Ik heb een plannetje, maar dat hou ik nog even voor mij. Met 'stapelen' zal het beslist te maken hebben.

2 opmerkingen:

  1. Nou, "wat moois"... Misschien ben ik niet kritisch genoeg of te veel "fan van", maar mooi vind ik je schepsels wel. En knap. En wat is meer, ook nog functioneel (gewoonlijk niet je sterkste kant als je het creatieve pad opgaat).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze schitterend! En koester de onze.

    BeantwoordenVerwijderen