Pagina's

11 december, 2010



iPad schets de sista

Met een kleine verandering door BP









7 opmerkingen:

  1. Het is leuk om die drie versies te zien, maar die blauwe rechts springt er nu een beetje gek uit, vind ik. (ik lees nog steeds in eerste instantie over die verificatie heen)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuke tekening! Kun je volgens mij zó ergens gebruiken, site, brochure enz :)
    De iPad heeft hier ook zn intrede gedaan, er wordt elke dag om gevochten ("Papa, mag ik op je iPad!? Nee! ik had het eerder gevragd Papa!") E. gebruikt hem o.a. om sites die hij geschikt maakt voor iPad op te testen (en gebruikt 'm zelf ook :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ de sista... maar zo heb je het gemaakt, die onbedoelde schaduw verzacht het een beetje. De titel in het beeld werkt daar ook aan mee denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @BP: Ik had het als drie aparte tekeningetjes bedoeld. Je kunt ze wel achter elkaar zetten, maar ik had het als gescheiden plaatjes gedaan. Maakt niet uit.

    @Jolie: die iPad is werkelijk een super hebbeding, en ik test er ook webpagina's op. Stiekem vind ik het wel leuk dat die Flash sites door de mand vallen. (mijn laatste site is www.inarilke.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb ook een Ipad maar wat heeft het plaatje met de Ipad te maken?
    mis ik iets?

    Rob

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ Rob... alleen dat het er op gemaakt is. Dat wil zeggen de sista maakte drie schetsjes (en gaf een titel) en die plakte ik aan elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Rob dat tekeningetje is gemaakt met de app Art Studio. Kost haast niets. Er is ook een gratis versie van, Art Stuio Lite. Ik stuur je zo een link.

    BeantwoordenVerwijderen