Pagina's

08 juli, 2006

KLAAR......














't Werk heeft even stilgelegen maar nu zijn ze dan toch klaar. De voorkant en het dak zijn demontabel, zodat de koper er een eigen invulling aan kan geven. Een paar dagen terug waren wij (met nicht H) voor de tweede keer binnen korte tijd in Museum Insel Hombroich, daar heb ik nog eens goed gekeken naar mijn Chinese voorbeelden. Die 'voorraad' huisjes, zoals Christiaan ze noemde, zijn van keramiek. Ze zitten vol met details die in hout voor mij niet te maken zijn maar deels wel sfeerbepalend blijken. Maar ik ben tevreden met het resultaat, voor 50 euro per stuk staan ze nu te koop.

Vandaag geen tweede duif, het afschieten lijkt net als met de kraaiachtigen de anderen af te schrikken.

2 opmerkingen:

  1. Ze zijn heel mooi geworden! Ik hoop dat de kopers ook gaan kijken in het Museum bij de inspriratiebron. Hoe groot zijn ze nu geworden, ik kan het maar moeilijk inschatten zonder referentievoorwerp ernaast :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jolie,

    De hoogte is 55 cm.Die in het museum zijn nog kleiner.
    Laat jouw pa maar langskomen op m'n blog en commentaar geven!

    BeantwoordenVerwijderen