Pagina's

06 april, 2009

Sssssttt......AGENDA!




Morgen is het dinsdag, dan zal het vandaag wel maandag zijn. Maar als het vandaag maandag is wat was het gisteren dan? En moest ik dan wat?



Vorige week ben ik voor het eerst in jaren een serieuze afspraak vergeten, een afspraak met mijn parodontoloog. De afspraak stond wel in mijn agenda die naast mij op het bureau ligt, maar die lag zeer ongebruikelijk open op week 21, de week dat ik weer moet spoelen. Dat er nog andere afspraken in konden staan was ik totaal vergeten. Het zijn er zo weinig dat ik eigenlijk wel zonder agenda kan, denk ik. Dat heb ik trouwens in de meest drukke jaren van mijn werkzame leven ook gedaan, en een afspraak vergat ik nooit!
Nu dus wel en dat is geen leuke ontdekking, behalve als je het als een bevrijding kan voelen en dat kan zolang het geen geld kost.
Woensdag heb ik een herkansing, ik hoop niet dat ik het vergeet.
*
Mijn roze lippen willen wel maar murmelen maar wat,
vreemd te ervaren dat vaker zinnen door mij uitgesproken
lijken niet van mij te zijn.
Mijn lippen kleuren blauw,
totdat de wind er vat op krijgt
en de lippen weer gaan spreken.

*




3 opmerkingen:

  1. mijn parodontoloog ?? is dat een apart vak ? Ik heb het op moeten zoeken.
    th.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar ik had die afspraak ook in mijn agenda staan en die had ik ook niet zien staan, terwijl ik er nota bene dezelfde ochtend ingekeken had! Een geval van 'the dumb leading the blind'?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Th. Ja dat is een apart vak, maar daar kom je pas achter als je parodontitis hebt. (Tandvleesontstekingen.)

    BeantwoordenVerwijderen