Pagina's

16 april, 2009

GOLDEN WATTLE


Ruim een jaar geleden schreef ik onderstaand stukje en liet vol trots mijn zaailingen zien. Zeven planten groeiden uit tot meer dan een meter hoog. De voorlaatste winter hebben ze binnen overleefd, daarna groeiden ze prachtig uit. Deze winter is het anders gelopen. Eén plant had ik buiten in de grond gestopt, twee weggegeven aan vrienden en de rest in eerste instantie in het kasje en daarna voor de vorst het huis in. Maar zowel binnen als buiten heeft één soort het niet overleefd. Twee verschillende kleinere wel.




De eerste winter binnen.


April 2009, jammer!

1 opmerking:

  1. Erg jammer inderdaad, maar ik ben al lang blij dat mijn persoonlijke favoriet - de bijzonder fraaie, kleine Australische acaacia met het purpur-grijze blad - de winter gehaald heeft. Al zijn er tot nu toe maar een paar sprietjes.

    BeantwoordenVerwijderen