Pagina's

22 april, 2009

PAINTING





Th. vraagt in haar reactie op mijn 'sculptuur' van gisteren of ik de foto op z'n kop genomen heb. Dat heb ik niet, maar het stoeltje heb ik omgedraaid! Ze vraagt zich ook af hoe het rond de 'sculptuur' zo kaal kan zijn. Op deze foto is te zien wat ik deed. Een deksel van een emmer latex gaf al een mooie rustige achtergrond, in iPhoto maakte ik het nog leger.
Niet toen ik deze foto maakte, maar uitgesneden op het scherm zag ik de schoonheid van de compositie. Vergeet dat het een deksel, stoeltje, pop en een muur is, maar kijk naar kleur en vlakverdeling.


*

2 opmerkingen:

  1. Fraai hoor, kunstig! Dit lijkt net een minkukeltje (Gulliver?) die met een eindeloze reis begonnen is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi, deze "uit-zooming"!

    BeantwoordenVerwijderen