Pagina's

29 juni, 2009

HET WERK ZOEKT HET HOGEROP




Hoger op de kaart, noordelijker dan gewoonlijk. Ik heb mijn zinnen gezet op Denemarken, daar stond ik eens - alleen - aan de grens maar ging er nooit over. Nu ga ik weer in m'n uppie, met m'n huisje op mijn rug dit keer en verwacht toch wel wat verder te komen. Het weer belooft goed te blijven, hier maar ook daar. Maar eerst ga ik naar Engelum - boven Leeuwarden - om bij 'Dutch Flying Objects' een nieuwe matrasvlieger te kopen. Mijn gescheurde oude liet ik in NZ achter, waar hij liefdevol hersteld is door de vrouw van de man die er nu weer plezier aan heeft. Ik hoop ergens aan de Jutlandse kust een plek te vinden waar ik hem op de proef kan stellen zonder dat hij mij de zee in sleurt!

4 opmerkingen:

  1. Nou zeg, je moet me niet bang maken B.P.! Ik hoop dat je veel plezier beleeft op je reis naar het noorden maar zorg vooral dat je veilig terugkomt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Denemarken is een leuk land. Als je daar bent door de zomer, kun je hier en daar vikings feesten meemaken. Hoort bij folklore maar altijd vriendschappelijk.
    Grøt
    Flip

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag slakje, schildpad! Hartstìkke goed dat je je vogels uitslaat. Doe het lekker rustig aan en vooral: geniet!
    Liefs,
    Je randdochter

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb een goede reis! Wanneer ga je weg?

    BeantwoordenVerwijderen