Pagina's

27 april, 2011

UNITED COLORS OF OBAMA


Wat kunnen mensen toch zeiken en politici in het bijzonder, zeker als ze niet tot de winnende partij behoren. 
De Amerikanen hebben voor het eerst in hun geschiedenis een niet eens echt zwarte president, maar een man die 'een lekker bruine teint heeft'. Hij is volgens eigen zeggen geboren Amerikaans staatsburger, maar zijn politieke tegenstanders vinden zijn afkomst 'onduidelijk'. Dat heb ik ze nooit over spierwitte presidenten horen zeggen.
Deze wijze 'colored man' heeft nu zijn geboorte akte op internet gezet om zijn tegenstanders voor eens en altijd de mond te snoeren. Ik ben benieuwd welke kleur en vorm stok 'The Trump Family' nu tevoorschijn tovert.

1 opmerking:

  1. Ik zat me ook te ergeren toen ik het zojuist op het journaal zag, zó kinderachtig. Ja zeiken is wel het goeie woord.
    Maar bij ons gedraagt een oppositie zich ook niet altijd even correct !
    th.

    BeantwoordenVerwijderen