Pagina's

29 april, 2010


EUVEL,WELK EUVEL?



"En, hebben jullie al wat gevonden?" vroeg ik de Mitsubishi dealer waar ik de L 200 naartoe had gebracht en m'n verhaal had verteld over de niet opgeloste start-ellende.
"Jazeker", zei de chef van de werkplaats. "Drie kapotte gloeispiralen en een afgebroken pijlstok."

"Uh...!"


Van die pijlstok wist ik, die was bij mij afgebroken, maar die zou door hetzelfde in diesel gespecialiseerde bedrijf dat naar de startproblemen zou kijken uit de motor gehaald worden.
Dat bedrijf heeft dus helemaal niet gedaan wat ze hadden moeten doen! Ik kwaad, maar mijn garage ook.
Door deze nalatigheden gaan we nu ruim tien dagen later weg dan de bedoeling was, mét het busje Start Pilot dat ik vorig jaar in Duitsland kocht en met behulp waarvan ik toen thuis kon komen.
Ik hoop het niet nodig te hebben.

Nu kunnen onze oppassers, die net als wij hebben moeten wachten, ook opgelucht in de auto stappen.

3 opmerkingen:

  1. Vreselijk vervelend die mensen die niet doen wat ze beloven, maar gelukkig heb je nu een betere garage gevonden. Het lijkt me wel prettig dat er een heel duidelijke oorzaak is gevonden waar ook een oplossing voor was, want soms krijg je zulke vage verhalen dat je nog niet met een gerust hart op stap gaat. Goede reis!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke veel plezier!!
    Én lekker goedkoop nu bij ieder stoplicht je motor uit!!
    Blijft'ie lekker koel!!
    Ik neem er nu een pilsje op!!

    Maak veel pret!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor jullie medeleven. We hebben het vertrouwen weer terug en gaan gewoon op pad alsof er niets aan de hand was.(Toch laat ik 'm lekker lopen Niels, er gaat niets boven een lopende motor, dat pilsje lust hij toch niet!)
    We gaan genieten.

    BeantwoordenVerwijderen